Alla inlägg under juni 2015

Av Linda - 2 juni 2015 10:56

Ja minsann, jag ska gifta mig. Trodde aldrig att JAG, den äventyrliga,rastlösa tjejen som inte ville binda sig, går i bröllopstankar!!! Men guuuud så kul det är! Blir inget jättejippo, men förhoppningsvis roligt ändå. Förberedelserna är kul iallafall, även om jag får göra dom själv. Just nu håller jag på med ett festprogram och det är så skön avkoppling barnen har somnat. Till mat bjuder vi på något enkelt. Blir nog något kallskuret fat. Bröllopstårtan har jag beställt. En tårta precis i min stil :)

Hade tänkt att vår tårta ska se ut såhär :)

Och så var det det här med brudklänning.... En "riktig" brudklänning är uteslutet. Dels är jag inte intresserad av något sagobröllop och dels så är det ju svindyrt så snart det står "brud" framför klänning.
Jag vill inte ha någon långklänning. Jag vill inte ha en klänning som slutar nedanför knäna vilket jag tycker ser tantigt ut på mig. Jag trivs bäst i korta klänningar. Jag har dessutom gått ner 7,5 kg sen Jack föddes och tappar fortfarande vikt, så till tiden för bröllopet ska jag väl kunna klä mig som jag trivs bäst. Korta, stiliga och sexiga kläder. Det får ju såklart inte se för vågat ut när det är ett bröllop men jag ska känns mig snygg i det!
Nästa problem och det största när det gäller val av kläder: min psoriasis!
Armbågar, knän och vader är värst drabbade. Verkligen ingen vacker syn och jag lider verkligen av det (rent kosmetiskt) Långarmad klänning kanske? Jag vill inte det egentligen men.....
Värst är benen. Jag har tänkt i alla banor och tror att jag kanske har en lösning. Ett par vita lårhöga stövlar! Snyggt, sexigt och såååå JAG. Kan man gifta sig i det????
Tål att tänkas på! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards