Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Lita på din instinkt

Av Linda - 24 oktober 2014 11:28

Idag gjorde jag ett litet besök på bb för att göra en extra kontroll att lilla Jack mår bra. Mest för att kolla så att fodtervattenmängden var bra, eftersom när jag skulle ha Tanja fanns det inget kvar.
Mycket riktigt, det var nästan obefintligt nu med. Men än så länge verkar Jack inte påverkad av det
Om inte förlossningen startar av sig själv, så ska jag åka in i morgon bitti och bli igångsatt. Nu är det på riktigt!

 
 
Ingen bild

Linda

24 oktober 2014 12:07

Härligt för dig att det äntligen händer, det du längtat efter ett tag nu!!
Vila så mycket du kan nu..
Kram!

Linda

24 oktober 2014 15:16

Ja det här är så spännande !!!! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 juni 2015 10:56


Ja minsann, jag ska gifta mig. Trodde aldrig att JAG, den äventyrliga,rastlösa tjejen som inte ville binda sig, går i bröllopstankar!!! Men guuuud så kul det är! Blir inget jättejippo, men förhoppningsvis roligt ändå. Förberedelserna är kul iallafall...

Av Linda - 12 maj 2015 18:25

Som jag har skrivit om innan så har min yngsta dotter betett sig högst konstigt en del nätter. Hon har "sett" skrämmande saker krypa på väggarna, varelser i fönstrens ect. På BVC trodde dom det kunde vara Nattskräck men jag trodde inte på det efterso...

Av Linda - 5 maj 2015 12:10

Det känns som om någon har tänt min lampa och jag har äntligen vaknat igen. Är det våren som får mig att känna så här eller hormonförändringen nu när jag slutat amma? Eller kanske en kombination? Jag reser mig upp ur mörkret, ur en depression så dj...

Av Linda - 21 januari 2015 17:27


Jag ammar min snart 3 mån babykille. En underbar känsla som han och jag delar. Ibland känns det jobbigt, men oftast är det en stund av kärlek. Vi kommer så nära varandra. Banden mellan mor o son stärks. Jag är hans tröst, trygghet. Han är min älsk...

Av Linda - 19 november 2014 10:54

Idag plågas jag av huvudvärk, en hals av rivjärn och sömnbrist, men vad gör det när jag ligger nerbäddad med världens sötaste bebis ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards