Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

Så mycket kärlek

Av Linda - 28 oktober 2014 09:25

Jag lever i en kärleksbubbla. Mitt hjärta rusar och sprätter och gnistar!

Jag hade ju förstått att mina flickor skulle tycka om sin nya lillebror, men så här mycket kärlek trodde jag inte fanns! Vilken underbar känsla!
Min Thea sa igår: mamma, det känns som om jag har en magnet i hjärtat som dras till honom.
Finaste älskade barn!
Jag är så lycklig att få vara mamma till just er!

Tindra, Thea och Tanja håller stolta sin fina lillebror Jack. Mina hjärtan, mina kärlekar, mitt liv, mitt allt! Som jag älskar dessa ungar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 juni 2015 10:56


Ja minsann, jag ska gifta mig. Trodde aldrig att JAG, den äventyrliga,rastlösa tjejen som inte ville binda sig, går i bröllopstankar!!! Men guuuud så kul det är! Blir inget jättejippo, men förhoppningsvis roligt ändå. Förberedelserna är kul iallafall...

Av Linda - 12 maj 2015 18:25

Som jag har skrivit om innan så har min yngsta dotter betett sig högst konstigt en del nätter. Hon har "sett" skrämmande saker krypa på väggarna, varelser i fönstrens ect. På BVC trodde dom det kunde vara Nattskräck men jag trodde inte på det efterso...

Av Linda - 5 maj 2015 12:10

Det känns som om någon har tänt min lampa och jag har äntligen vaknat igen. Är det våren som får mig att känna så här eller hormonförändringen nu när jag slutat amma? Eller kanske en kombination? Jag reser mig upp ur mörkret, ur en depression så dj...

Av Linda - 21 januari 2015 17:27


Jag ammar min snart 3 mån babykille. En underbar känsla som han och jag delar. Ibland känns det jobbigt, men oftast är det en stund av kärlek. Vi kommer så nära varandra. Banden mellan mor o son stärks. Jag är hans tröst, trygghet. Han är min älsk...

Av Linda - 19 november 2014 10:54

Idag plågas jag av huvudvärk, en hals av rivjärn och sömnbrist, men vad gör det när jag ligger nerbäddad med världens sötaste bebis ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards