Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Linda - 29 augusti 2014 12:47

Gravid och fortsätter svälla. Vågen står på +25 kg och kommer säkerligen öka. Mår dåligt över min osmidiga kropp och jag längtar tills jag kan börja använda den igen. Just nu är den bara ett hus åt vår lilla baby. Men jag har gått igenom det här förr och trotts att jag har ont överallt och mår piss nu, så vet jag att när jag väl håller vår lilla skatt i famnen så har det varit värt varenda tår, varenda kg och varenda frustration.
Och dom där överflödiga kilorna har jag snart jobbat bort igen!

Av Linda - 29 augusti 2014 10:22

Fredag och helgen väntar med ridskola med barnen, kräftskiva och ett besök på IKEA för inhandling av bebisens spjälsäng.

Av Linda - 29 augusti 2014 09:57

Underbar fredagsmorgon. Kaffe med älsklingen innan han åkte till jobbet. ? Mina förskolebarn är lämnade på skolan efter en morgon (hör och häpna) utan stress, tjat och gnäll!
Lilltjejen är ledig från dagis idag så vi har i uppdrag att tillsammans fixa något gott och mysigt till ikväll :)
Kaninerna har fått komma ut i sin hage för att få mumsa på gräset :) Kycklingarna springer runt på gräsmattan och ser allmänt söta ut och vår lilla Jack russeltik skäller på ALLT som rör sig på vägen.
Alltså en helt vanlig fredagsförmiddagen. Men ändå så underbar på något vis.

Har släppt ut ninisarna på grönbete :) Alltid lika uppskattat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards