Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Linda - 6 oktober 2014 18:39

Fan vad jag är trött!
Har så jävla ont och jag kan lova det blir inte bättre med denna satans hälveteshostan! Gubbjävlen kan inte masa sig hem från sitt jävla jobb heller och avlasta mig lite med barnen som oturligt nog är på värsta stidsstigen idag. Måtte denna satans hälvetes dagjävlen snart vara över!!!!!

Av Linda - 6 oktober 2014 09:22

Jaha, då har man fått en öm slemmig hosthals. :( Min ena tös har också börjat visa tecken på förkylning. Trist. :(
På fredag ska mina tvillingtjejer gå på sitt allra första disco! Så spännande! Vi har till och med köpt nya kläder till detta event ;) Vore ju så himla tråkigt om dom blev sjuka och inte kunde gå ;(
Hur mycket pengar brukar man skicka med sina barn på disco? Där brukar ju finnas lite godis och läsk och sånt. Får höra med någon av dom andra föräldrarna.
Jag hade velat vara "vakt" på discot, men tror inte min kropp orkar.
Tänk om lillebror bestämmer sig för att komma ut just på fredag???? Hade ju varit typiskt!
Fredag är jag fullbokad och har inte tid att föda barn! Först ska jag lämna barnen på skolan, sen ska jag köra till BM. Hem och fixa lite att äta, hämta barnen på skolan. Ordna mellanmål, tillbaka till skolan för utvecklingssamtal med barnen. Hem och äta middag (som jag hoppas att sambon min fixat) duscha och snygga till mina minibrudar och skjutsa dom till discot :)
Sen lär jag vara mer död än levande! Haha
Efter det har vi en hel vecka tillsammans! Höstlov! Hoppas lillebror redan är ute då så att jag orkar göra något med barnen.

Ovido - Quiz & Flashcards