Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Linda - 16 oktober 2014 09:40

För ett tag sen berättade jag i ett inlägg om hur min yngsta dotter verka "se" saker. Sist det hände var det skrämmande och både hon och jag blev rädda.
Tidigt i morse hände det igen, men denna gången var hon inte rädd.
Hon är förkyld och har sovit skitdåligt inatt, och tillslut fick hon sova i vår säng. Tidigt i morse vaknade hon och gick in i sitt rum för att leka. Jag somnade om. Efter en stund kom hon in till mig igen och sa; mamma, det står någon i mitt rum.
Hon var helt lugn och verkade inte ett dugg rädd. Jag sa; nej då, du är bara lite lite mörkrädd.
Då svarade hon; nej mamma det är jag inte för jag har lampan tänd.

Självklart fanns det ingen i hennes rum. Inte som jag kunde se iallafall.
Känns lite olustigt det här.....

Ovido - Quiz & Flashcards