Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Linda - 24 oktober 2014 18:07

Snart ett minne blott :-)

Av Linda - 24 oktober 2014 13:56

Mår dåligt nu. Oregelbundna värkar, huvudvärk och feber.
Hade hoppats på lite stöd nån gång under graviditeten av pappan (nu tex!!!!) Visst var han gullig och hämtade barnen från skolan så jag slapp det, men han bara lämnade dom i dörren och körde tillbaka till jobbet. Och inte suckade han precis när jag inte lyckades ordna barnvakt till den yngsta i morse när jag skulle till bb. För henne tar han ju bara med till jobbet, så behöver han inte vara därifrån mer än nödvändigt.
Kanske är jag orättvis nu och lite gnällig..... Men va fan, vi är väl två om dom här barnen så varför kan inte han vara med på ett hörn????

Jaja, jag har tagit ett par panodil och satt på en film till barnen. Nu får jag försöka vila lite.

Av Linda - 24 oktober 2014 11:28

Idag gjorde jag ett litet besök på bb för att göra en extra kontroll att lilla Jack mår bra. Mest för att kolla så att fodtervattenmängden var bra, eftersom när jag skulle ha Tanja fanns det inget kvar.
Mycket riktigt, det var nästan obefintligt nu med. Men än så länge verkar Jack inte påverkad av det
Om inte förlossningen startar av sig själv, så ska jag åka in i morgon bitti och bli igångsatt. Nu är det på riktigt!

Ovido - Quiz & Flashcards