Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Linda - 10 oktober 2014 21:53

Måste bara skriva att mina töser hade skitroligt på discot!!
Först var dom lite försiktiga, Tindra funderade till o med på att åka hem igen. Men sen träffade dom några kamrater och allt låssande och dom var eld och lågor när dom kom hem. Hade så mycket att berätta. Älskade underbara vackra barn !

Och stolt är jag också för det gick så bra på utvecklingssamtalet idag. Mina tjejer fick så mycket beröm för att dom är så bra vänner, lättlärda, omtänksamma och Goa barn. Jag är så stolt över att få vara mamma till dessa barn <3

Mina finisar redo för disco!

Av Linda - 10 oktober 2014 11:28

Var hos BM idag. Tog lite prover och det såg bra ut. Fortfarande blod i urinen, men inga bakterier. Tror det är lillskiten som knuffar så mycket på urinblåsan så små blödningar uppstår. Gör riktigt ont där ibland. Men det är bara en teori jag har.
Hade bestämt mig för att göra en hinnsvepning idag. Men jag var öppen knappt en cm och bebis ligger fortfarande långt uppe, så BM vill vänta iallafall till efter BF.
Blev lite besviken att det inte har hänt mer än så med livmodertappen :/
Vill bara att lilla Jack ska komma ut!!!

Ovido - Quiz & Flashcards