Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Linda - 11 oktober 2014 15:46

Varje lördag storstädar jag och barnen hos djuren. (Om barnen vill) Mocka i hönshuset, rengöring av mat och drickskålar. Mocka hos kaninerna, klippa nya grenar att gnaga på. Lite småpysslande hos djuren är uppskattat, särskilt hos min yngsta dotter. Tyvärr dras hon med en förkylning och en släng feber, men hon har varit med så mycket hon orkade.
Så har jag städat kök, badrum och vårt sovrum och nu har smärtan övertaget. Resten av huset får helt enkelt förbli stökigt och skitigt, för nu är jag sängliggande. :( Jag har så jävla ont! Som jag hatar detta!!!!!!!!

För att se det positiva i detta: både jag och minstingen är sängliggande. Myser i min säng och tittar på Frost medans mina stora tjejer är med pappa och köper lördagsgodis :)

Ikväll får det bli pizza! Mums

Ovido - Quiz & Flashcards