Alla inlägg den 3 september 2014

Av Linda - 3 september 2014 20:25

När mina tvillingtjejer började förskoleklassen för några veckor sen va Tindra väldigt negativ. Hon ville inte alls. Längtade tillbaka till dagis och tryggheten där. Vissa dagar fick jag dra ut henne ur bilen vid skolan. Det slet itu mitt hjärta varje gång ;(
Men denna veckan har hon varit så positiv! Hon har pratat så väl om skolan och sina kamrater i klassen. Och hon är så glad! Det känns så jävla bra i hela min kropp!
På mornarna åker dom buss till skolan. Det har dom gjort sen i måndags. Dom verkar gilla det :) Känner sig säkert stora :)
Kanske är det en bidragande orsak till Tindras förändring?
Älskade ungar <3

Av Linda - 3 september 2014 07:35

Vilken underbar morgon! Solen skiner, daggen ligger blöt i gräset. Det doftar friskt av höst.
Det här blir en bra dag, det känner jag :)

En liten bild från baksidan av tomten. Underbart!

Ovido - Quiz & Flashcards