Alla inlägg den 20 september 2014

Av Linda - 20 september 2014 13:19

Ikväll ska alla tre barnen sova över hos farmor. Som dom älskar att vara där! Och så skönt att kunna lämna dom där med fullt förtroende och trygghet.
Min sambo och jag ska ha en hel kväll för oss själva!!!
Men vad ska vi hitta på ?
I vanliga fall hade vi åkt en sväng på Ikea, sprungit i olika andra affärer och tittat på allt som man annars aldrig hinner se när man ska jaga tre små barn ;) Sen hade vi ätit något gott, delat en vinare och älskat på bordet i tv-rummet. Eller kanske vi hade spenderat kvällen på en restaurang och sen tagit in på ett hotell och älskat till gryningen.
Men det är inte som vanligt nu. Jag är stor, rund, svullet fet och höggravid med smärtor i min kropp som inte går att beskriva med ord.
Så vad ska vi göra ikväll för att känna att vi fortfarande är vi????
Antagligen kommer jag att somna kl 20 av total utmattning och smärta. :(
Jag vill inte vara gravid mer!!

Ovido - Quiz & Flashcards