Alla inlägg den 24 september 2014

Av Linda - 24 september 2014 11:41

Nu har jag äntligen kommit till v 38 (37+0) och där räknas barnet som färdigt. Så nu lilla vännen kan du komma ut utan att oroa dig för att någon försöker hindra dig! Seså, kom ut nu.... Komsi komsi..... Längtar så efter dig!

Av Linda - 24 september 2014 09:18

Mina tvillingtjejer fyller snart sex år och ska ha kalas för sina vänner. Förut när det var kalas så bjöd man alla jämnåriga på dagis. Ca 7-10 barn. Nu när dom har börjat förskoleklassen är dom över 20 elever. Mitt samvete säger att man bör bjuda alla barnen, men ärligt, var ska jag göra av dom? Vårt hus är inte så värst stort. Ska jag hyra en lokal för några timmars bus? Eller ska barnen få välja vilka i klassen dom ska bjuda? Det känns taskigt.....
Hur brukar man göra????

Ovido - Quiz & Flashcards