Alla inlägg den 22 september 2014

Av Linda - 22 september 2014 07:52

Nä, precis som titeln lyder. Ingen bebis än. Men dagen har ju precis börjat, så vem vet ;) Jag är iof bara i v 37, men redo sen minst två veckor tillbaka. Kom ut nu!!!!!

Min lillskrutta har fått feber. Är pigg just nu pga av Ipren, men snart är hon säkert sängliggande igen.
Mina två stora brudar är redo för förskolan :)

Igår hade älsklingen och jag en barnfri dag :) Barnen var hos farmor (som jag berättade om i mitt förra inlägg)
Vår barnfria dag spenderade vi på (kan ni gissa????) sambons jobb. Haha Ja vad ska man säga om min sambo egentligen. Han kan inte släppa jobbet. Det är det enda som kretsar i hans huvud, dag som natt. Det enda han pratar om, det enda han vill göra. Men det var en ok dag ändå! Jag fick spendera ensamtid med mannen som jag är då våldsamt kär i! Och så övertalade jag honom att vi skulle ta en sväng till köpcentret som ligger ett par mil bort :) Fick köpt lite kläder till barnen och så passade vi på att ta en titt bland leksakerna. Har ju barn som snart fyller år :)
En liten fika hann vi med också.
Så nä, jag klagar inte. Det var en härlig dag med min älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards