Alla inlägg den 29 september 2014

Av Linda - 29 september 2014 10:32

Jag gillar att läsa andras bloggar. En del är riktigt spännande att följa! En de är bara skräp, en del får mig att nästan gråta.
Nästan varje dag ser man någon blogg ned titeln "förlåt" och den handlar alltid om en ursäkt för att "jag glömde-orkade inte-hann inte blogga igår.

Jag skriver inte min blogg för någon annans skull än min. Men läser du den är det såklart smickrande att något i mitt liv intresserar dig. :)
Jag bloggade inte igår, men tänker inte be om ursäkt för det.
Varför bloggade jag inte?
Hm... Jag vet inte. Kände kanske inget behov av det.

Idag skiner solen. Underbart!
Jag har städat lek/hobbyrummet. Det är ett projekt kan jag lova!! Leksaker överallt!!! Just nu ligger jag vågrätt och försöker sträcka på mig för att se om krampen i bröstkorgen vill släppa. Sen är resten av huset redo för en omgång ;)

Ovido - Quiz & Flashcards