Alla inlägg den 9 september 2014

Av Linda - 9 september 2014 19:31

Precis som titeln säger: nu vill jag att det här förbaskade graviditeten ska vara slut! Kom ut nu älskade lilla bebis!!!! Fyra veckor för tidigt är ingenting! Du är välkommen ut nu! Jag längtar!

Av Linda - 9 september 2014 17:41

Börjar med att bädda liggkorgen med en långhårig lammskinnsfäll. Gosigt och snyggt :)

Täcke och kudde klädd i Pingu :)
Så sött!

Ursnygga Brio smile! Färg på liggkorgen är violet. Sittdelen är black/Green och den ska jag visa er vid ett annat tillfälle.
Nu är allt förberett. Bara till lillkillen att komma ut ;)

Av Linda - 9 september 2014 08:06

Min kropp skriker. Jag har så ont nu.
Peppar peppar har jag sovit nästan hela natten, trotts det är jag så trött idag. Mina ben orkar knappt bära mig.
Energin är som bortblåst.
Barnen är färdiga för dagis och skola. Jag tänkte köra barnen till skolan idag, mest för att jag faktiskt inte har ork att stå och vänta på bussen med dom. Dessutom ska jag ändå köra lilltjejen till dagis (som iof ligger på motsatt håll, men strunt samma)

Idag hade jag på planen att handla och klippa mig. Tror jag har en vilodag istället.
Lite ont i halsen har jag också. Kanske en förkylning på gång?

Nu vill jag bara sova!

Ovido - Quiz & Flashcards