Alla inlägg den 8 september 2014

Av Linda - 8 september 2014 09:30

Snart har vi inhandlat alla detaljer till barnvagnen och spjälsängen :)
Bilder kommer innom kort ;)

Igår när jag skulle sova trodde jag att förlossningen skulle starta. Jag hade förvärkar ca var 10'de min. Inga fruktansvärda smärtor, men klart kännbara. Så jag bestämde mig för att släcka tven och försöka sova ifall det skulle gå igång på allvar. Men inget mer har hänt och tur är väl det för det är ju några veckor kvar! Fast jag gärna sluppit att vara gravid nu!!!!

Det här med förvärkar är något nytt för mig. Min första graviditet startade med vattenavgång i v 33. Min andra graviditet blev ett Utomkvedshavandeskap :( Min tredje startades med igångsättning i v 42. Jag har aldrig haft några kännbara sammandragningar eller förvärkar.
Kanske det jag kände inatt bara var livmodern som växte? Vem vet.

Nu ska jag och min yngsta dotter ha lite kvalitetstid tillsammans medans mina två skoltöser är i skolan :)

Ovido - Quiz & Flashcards